Role žen v oblasti sound art v kontextu Skandinávie – Bc. Anna Kubátová
Bc. Anna Kubátová
Bakalářská práce
Role žen v oblasti sound art v kontextu Skandinávie
The role of women in the area of sound art in the context of Scandinavia
Anotace:
Tato bakalářská práce s názvem Role žen v oblasti sound art v kontextu Skandinávie se věnuje ženským představitelkám uměleckého směru sound art ve Skandinávii. Práce přináší ucelený přehled nejvýznamnějších skandinávských a ve Skandinávii působících umělkyň, které se zasloužily o rozvoj sound artu a elektroakustické hudby obecně, a přispěly tak k emancipaci žen na poli experimentální hudby. Práce se …víceAbstract:
This thesis called The role of women in the area of sound art in the context of Scandinavia deals with female representatives of the art movement called sound art in Scandinavia. The aim of this thesis is to provide a complex overview of the most important Scandinavian and in Scandinavia working female artists that have contributed to the development of sound art and electroacoustic music in general …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 4. 5. 2016
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/bwtcv/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 15. 6. 2016
- Vedoucí: PhDr. Martin Flašar, Ph.D.
- Oponent: Mgr. Viktor Pantůček, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Filozofická fakultaMasarykova univerzita
Filozofická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Obecná teorie a dějiny umění a kultury / Hudební věda
Práce na příbuzné téma
-
Ambientní hudba
Vendula BLÁHOVÁ -
Vliv hudby Herbieho Hancocka na vývoj populární hudby, hip-hopu a R&B v souvislosti se samplováním
Vojtěch Vaida -
Estetika selhání: "Glitch music" a její průkopníci v polovině 20. století
Michaela Šulková -
Communication of emotion through music
Ondřej DOČKAL -
Uměnovědný dialog a Integrační tendence soudobé hudby v kontextu Expozice experimentální hudby
Filip Johánek -
The Significance of “No Wave” as a Post-War Popular Music Genre
Vladimír Machaň -
Reflexe dosavadních přístupů a východisek v rámci výzkumu umělecké tvorby žen-autorek v 1. polovině 20. století v Čechách
Beáta VYMLÁTILOVÁ -
Ženy a porevoluční umělecký provoz v Lotyšsku. Paralely k situaci v České republice.
Diana KNĚŽÍNKOVÁ