Bc. Šárka Jodlová

Bakalářská práce

Analýza marketingové strategie reklamní agentury

Analysis of the Advertising Agency‘s Marketing Strategy
Anotace:
Cílem mé bakalářské práce je vypracovat analýzu marketingové strategie podnikatelského subjektu. Zvoleným podnikatelským subjektem je reklamní agentura, která by měla být, již z podstaty své podnikatelské činnosti, vzorem nastavení vhodného marketingu a jeho nástrojů. Protože moderní marketing v současnosti znamená také využití nástrojů digitálního marketingu, na který v práci kladu důraz. V teoretické …více
Abstract:
The aim of this bachelor theses is to develop an analysis of marketing strategy of the business entity. The chosen business entity is an advertising agency, which should, from the essence of its business activity, be a model of setting up appropriate marketing and its tools. Because today modern marketing also means the use of digital marketing tools, which I put emphasis. The theoretical part describes …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 29. 4. 2020

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 15. 6. 2020
  • Vedoucí: PhDr. Martina Švecová, MSc
  • Oponent: doc. Ing. Endre Tóth, DrSc.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní

Vysoká škola finanční a správní

Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace