Komparace současného stavu inkluzivního vzdělávání ve Francii a v České republice – Mgr. Anežka Jakubcová
Mgr. Anežka Jakubcová
Bachelor's thesis
Komparace současného stavu inkluzivního vzdělávání ve Francii a v České republice
Comparing the current state of inclusive education in France and the Czech Republic
Anotácia:
Bakalářská práce Současný stav inkluzivního vzdělávání ve Francii a v České republice popisuje situaci inkluzivního vzdělávání ve Francii a v České republice v kontextu školské legislativy a uvádí jednotlivé formy a podmínky vzdělávání žáků se speciálními vzdělávacími potřebami. Celá problematika je zařazena do svého historického kontextu a uvádí trendy ve vzdělávání preferované v dnešní době. Skutečný …viacAbstract:
Bachelor thesis „Actuall state of inklusive education in France and Czech republic“ describes situation of inclusive education in France and Czech republic in law context and present their individual forms and condition of education of students with special education needs. The whole area is placed in it’s historical context and view trends in education in present time. For presentation of real issues …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 2. 5. 2011
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/xp5jz/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 30. 5. 2011
- Vedúci: PhDr. Mgr. Ilona Fialová, Ph.D.
- Oponent: doc. PaedDr. Jiřina Klenková, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasaryk University
Faculty of EducationBachelor programme / odbor:
Special Education / Special Education
Práce na příbuzné téma
-
Základní školy s žáky se speciálními vzdělávacími potřebami se zaměřením na žáky ze sociálně znevýhodněného prostředí a na romské žáky
Rostislav Maršálek -
Srovnání vzdělávání žáků se zrakovým postižením ve škole hlavního vzdělávacího proudu a ve škole pro žáky se zrakovým postižením
Anna Ferdinandová -
Emoční vztah žáku základní školy k tělesné výchově se začleněným žákem se speciálními vzdělávacími potřebami
Klára HOROVÁ -
Kompetence učitelů 1. stupně ZŠ k práci se žáky se speciálními vzdělávacími potřebami a žáky nadanými
Veronika SCHÖPFEROVÁ -
Komparace legislativních a koncepčních dokumentů České republiky, Francie a provincie Québec se zaměřením na vzdělávání žáků se speciálními potřebami
Edita BOURRIEZ -
Zajištění péče o žáky se speciálními vzdělávacími potřebami na základní škole se zaměřením na předmět speciálně pedagogické péče.
Daniela CHMELOVÁ -
Možnosti efektivní komunikace se žáky se speciálními vzdělávacími potřebami v prostředí ZŠ
Lucie ŠKUTOVÁ -
Aplikace nástrojů RPA prostředí školy se zaměřením na žáky se speciálními vzdělávacími potřebami
Jakub VAŇHARA