Alexandra Vondráčková

Diplomová práce

Analýza marketingových nástrojů hollywoodské mainstreamové produkce

Hollywood mainstream marketing tools analysis

Anotace:
Diplomová práce s názvem "Analýza marketingových nástrojů hollywoodské mainstreamové produkce; Předběhl filmový marketing samotnou produkci?" si klade za cíl popsat problematiku současného filmového marketingu a pokládá si otázku, zda není dnešní filmový marketing příliš sofistikovaný a v některých směrech nepředhání svou kvalitou a precizností samotné snímky. Dále se práce zabývá skutečností, že tato …více
Abstract:
This masters thesis titled "Hollywood mainstream marketing tools analysis: Has Hollywood marketing outrun the production itself?" aims to describe the state and issues of contemporary film marketing. It poses the question of whether the marketing behind the films is so sophisticated that it gets ahead of the movies. Furthermore, the thesis deals with the fact that this excessive attention to endless …více
 

Klíčová slova

mainstream

Klíčová slova

trailery

Klíčová slova

plakát

Klíčová slova

filmová teorie

Klíčová slova

analýza

Klíčová slova

marketing

Klíčová slova

digitální média

Klíčová slova

plakáty

Klíčová slova

reklama a propagace

Klíčová slova

Hollywood
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 6. 9. 2016

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 6. 10. 2016
  • Vedoucí: Marta ŠVECOVÁ
  • Oponent: Roman KAŠPAROVSKÝ

Citační záznam

Plný text práce

Právo: Autor udělil v licenci souhlas s:
In the license agreement the author has granted the following:

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou od 27. 1. 2017 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Akademie múzických umění v Praze.Filmová a televizní fakulta. Knihovna