Bc. Jana Hájková

Bakalářská práce

Vliv nákupního chování spotřebitele pro přípravu projektů Category managementu v kategorii pracích prostředků

Consumer behavior effect for preparation of Category management projects in laundry detergents category
Anotace:
Tato bakalářská práce demonstruje význam znalostí chování spotřebitelů na úspěšné vedení projektů Category managementu ve smyslu vystavení zboží na regálech tak, aby bylo dosaženo stanovených cílů obchodní společnosti. Teoretická část se zaměřuje na definování a vysvětlení všech oblastí a pojmů, které se vztahují k dané problematice. Znalost chování spotřebitelů a využití nástrojů marketingového mixu …více
Abstract:
This thesis demonstrates the importance of knowledge of consumer behaviour for the successful guidance of Category Management projects in terms of displaying goods on the shelves to achieve the company goals. The theoretical part defining and explaining all parts and concepts that relate to the topic. Knowledge of consumer behaviour and the application of marketing mix tools are basic steps that must …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 21. 4. 2021

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 9. 6. 2021
  • Vedoucí: Ing. Denis Drexler, Ph.D.
  • Oponent: doc. Ing. Michal Kavan, CSc.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: AMBIS vysoká škola, a.s.