Bc. Jana Hájková

Bachelor's thesis

Vliv nákupního chování spotřebitele pro přípravu projektů Category managementu v kategorii pracích prostředků

Consumer behavior effect for preparation of Category management projects in laundry detergents category
Abstract:
Tato bakalářská práce demonstruje význam znalostí chování spotřebitelů na úspěšné vedení projektů Category managementu ve smyslu vystavení zboží na regálech tak, aby bylo dosaženo stanovených cílů obchodní společnosti. Teoretická část se zaměřuje na definování a vysvětlení všech oblastí a pojmů, které se vztahují k dané problematice. Znalost chování spotřebitelů a využití nástrojů marketingového mixu …more
Abstract:
This thesis demonstrates the importance of knowledge of consumer behaviour for the successful guidance of Category Management projects in terms of displaying goods on the shelves to achieve the company goals. The theoretical part defining and explaining all parts and concepts that relate to the topic. Knowledge of consumer behaviour and the application of marketing mix tools are basic steps that must …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 21. 4. 2021

Thesis defence

  • Date of defence: 9. 6. 2021
  • Supervisor: Ing. Denis Drexler, Ph.D.
  • Reader: doc. Ing. Michal Kavan, CSc.

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: AMBIS vysoká škola, a.s.