Vliv nákupního chování spotřebitele pro přípravu projektů Category managementu v kategorii pracích prostředků – Bc. Jana Hájková
Bc. Jana Hájková
Bakalářská práce
Vliv nákupního chování spotřebitele pro přípravu projektů Category managementu v kategorii pracích prostředků
Consumer behavior effect for preparation of Category management projects in laundry detergents category
Anotace:
Tato bakalářská práce demonstruje význam znalostí chování spotřebitelů na úspěšné vedení projektů Category managementu ve smyslu vystavení zboží na regálech tak, aby bylo dosaženo stanovených cílů obchodní společnosti. Teoretická část se zaměřuje na definování a vysvětlení všech oblastí a pojmů, které se vztahují k dané problematice. Znalost chování spotřebitelů a využití nástrojů marketingového mixu …víceAbstract:
This thesis demonstrates the importance of knowledge of consumer behaviour for the successful guidance of Category Management projects in terms of displaying goods on the shelves to achieve the company goals. The theoretical part defining and explaining all parts and concepts that relate to the topic. Knowledge of consumer behaviour and the application of marketing mix tools are basic steps that must …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 21. 4. 2021
Identifikátor:
https://is.ambis.cz/th/ysg6n/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 9. 6. 2021
- Vedoucí: Ing. Denis Drexler, Ph.D.
- Oponent: doc. Ing. Michal Kavan, CSc.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: AMBIS vysoká škola, a.s.AMBIS vysoká škola, a.s.
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Ekonomika a management podniku
Práce na příbuzné téma
-
Category management v oblasti pracích prostředků se zaměřením na dětský segment praní
Tereza Švubová -
Category management dětské kosmetiky a vlhčených ubrousků
Petra Vechetová -
Nákupní chování spotřebitelů při online nákupu v kategorii potravin na českém trhu a jeho změna v souvislosti s nemocí covid-19
Veronika Vyoralová -
Chování spotřebitelů při online a offline nákupech obuvi dle věkových kategorií
Veronika TOMANOVÁ -
Význam a vliv firemních sociálních sítí na chování spotřebitelů v kategorii mechanických hodinek
Nikola Spurná -
Kvalita a management kvality poskytovaných stravovacích služeb v gastronomii
Eliška Rysulová -
Management and Controlling in Small Business
Valeriia Popova -
Space management vybrané obchodní jednotky
Aneta MACHOVÁ