Analýza konkurence na trhu plastových oken – Pavla Sládečková
Pavla Sládečková
Bakalářská práce
Analýza konkurence na trhu plastových oken
Analysis of competition on market of plastic windows
Abstract:
V této práci jsem řešila identifikaci příležitostí pro zajištění konkurenceschopnosti výrobce plastových oken Okna Macek, s.r.o. prostřednictvím porovnání s konkurencí na trhu plast.oken v Opavě. K tomu jsem využila metodu benchmarking, především však SWOT analýzu, metodu Mystery Shopping a anketu.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 2008
Identifikátor:
http://hdl.handle.net/10084/69285
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Stanislav Häuser
Citační záznam
Plný text práce
Právo: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS) se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola báňská - Technická univerzita OstravaVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava
Ekonomická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketing a obchod
Práce na příbuzné téma
-
Analýza chování zákazníků na trhu plastových oken
Kristýna Németová -
Analýza konkurence na trhu plastových oken
Petra Porubová -
Hodnocení ekonomické výkonnosti podniku v komparaci s konkurencí pomocí ekonomické přidané hodnoty
Veronika Krettková -
Podnikatelský záměr založení podniku služeb v oblasti půjčování stavebního nářadí v Opavě
Lukáš NĚMČÍK -
Využití e-marketingu v propagaci vybraného subjektu cestovního ruchu
Monika Niklová -
Podnikatelský plán v oblasti online služeb
Nicolle Sarah Václavíková -
Implementace sociálních sítí v kosmetickém salonu
Bělica Bělica -
Podnikatelský plán v oblasti realitních služeb
Fleško Fleško