Stylistic Analysis and Interpretation of Linguistic Patterns in Advertisements – Petr Forst
Petr Forst
Bakalářská práce
Stylistic Analysis and Interpretation of Linguistic Patterns in Advertisements
Stylistic Analysis and Interpretation of Linguistic Patterns in Advertisements
Abstract:
This bachelor paper aims to examine advertising as a prominent form of communication in contemporary society, as one of the most pervasive, influential and inescapable discourses. It investigates from the stylistic point of view selected linguistic features that frequently appear in printed advertisements and their persuasive effect. Advertising often forces the language to do things, which the language …víceAbstract:
Tato bakalářská práce zkoumá reklamu jako významnou formu komunikace v současné společnosti a zároveň jako jeden z nejpronikavějších, nejvlivnějších a nejrozšířenějších druhů jazykových projevů. Ze stylistického hlediska rozebírá vybrané jazykové prvky, které se objevují v tištěných reklamách a jejich přesvědčovací vliv. Jazyk užitý v reklamě často vybočuje ze zavedených norem a porušuje pravidla spisovného …více
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 31. 3. 2008
Zveřejnit od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: PhDr. Zuzana Nádraská, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Forst, Petr. Stylistic Analysis and Interpretation of Linguistic Patterns in Advertisements. Pardubice, 2008. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Pardubice. Fakulta filozofická
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Pardubice, Fakulta filozofickáUniverzita Pardubice
Fakulta filozofickáBakalářský studijní program / obor:
Filologie / Anglický jazyk pro hospodářskou praxi
Práce na příbuzné téma
- Žádné práce na příbuzné téma.