Strategic marketing of telecom leaders in the world – Michal Müller
Michal Müller
Diplomová práce
Strategic marketing of telecom leaders in the world
Strategický marketing světových telekomunikačních lídrů
Anotace:
Tato diplomová práce se zabývá tématem strategického marketingu, který je aplikován na telekomunikační trh. Speciální zaměření je věnováno novému marketingovému prostředí (zvláště novým a moderním marketingovým konceptům, nástrojům a kanálům). Čtenář se může seznámit se světovými telekomunikačními lídry a jejich použitím strategického marketingu. Práce obsahuje velmi zajímavou komparativní analýzu …víceAbstract:
This diploma thesis deals with the topic of the strategic marketing which is applied on the telecommunication market. A special focus is devoted to the new marketing environment (specifically to the new and modern marketing concepts, tools and channels). The reader can learn about world telecommunication leaders and their usage of the strategic marketing. A very interesting comparative analysis of …více
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 11. 2009
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/24824
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 16. 9. 2010
- Vedoucí: Bohumír Štědroň
- Oponent: Václav Stříteský
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/24824
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / International Management
Práce na příbuzné téma
-
Nové trendy marketingové komunikace v on-line prostředí
Jessica Nováčková -
Aplikace nových technologií v marketingovém prostředí
Ivo Janovský -
Jak být vidět v marketingovém světě a nové marketingové trendy
Adéla Richterová -
Nové trendy v marketingové komunikaci na českém trhu
Alena Telínová -
Návrh marketingové strategie uvedení nové značky přírodní kosmetiky na trh
Silvie Hynčicová -
Nové trendy v marketingové komunikaci profesionálních sportovních klubů
Marek Šimr -
Nové trendy v marketingové komunikaci a jejich využití ve finančních institucích
Lenka Obročníková -
Nové marketingové trendy a jejich využití jako nástroje zvýšení konkurenceschopnosti podniku
Adam Stránský