Strategic marketing of telecom leaders in the world – Michal Müller
Michal Müller
Master's thesis
Strategic marketing of telecom leaders in the world
Strategický marketing světových telekomunikačních lídrů
Abstract:
Tato diplomová práce se zabývá tématem strategického marketingu, který je aplikován na telekomunikační trh. Speciální zaměření je věnováno novému marketingovému prostředí (zvláště novým a moderním marketingovým konceptům, nástrojům a kanálům). Čtenář se může seznámit se světovými telekomunikačními lídry a jejich použitím strategického marketingu. Práce obsahuje velmi zajímavou komparativní analýzu …moreAbstract:
This diploma thesis deals with the topic of the strategic marketing which is applied on the telecommunication market. A special focus is devoted to the new marketing environment (specifically to the new and modern marketing concepts, tools and channels). The reader can learn about world telecommunication leaders and their usage of the strategic marketing. A very interesting comparative analysis of …more
Language used: English
Date on which the thesis was submitted / produced: 30. 11. 2009
Identifier:
http://www.vse.cz/vskp/eid/24824
Thesis defence
- Date of defence: 16. 9. 2010
- Supervisor: Bohumír Štědroň
- Reader: Václav Stříteský
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/24824
Vysoká škola ekonomická v Praze
Master programme / field:
Ekonomika a management / International Management
Theses on a related topic
-
Nové trendy marketingové komunikace v on-line prostředí
Jessica Nováčková -
Aplikace nových technologií v marketingovém prostředí
Ivo Janovský -
Jak být vidět v marketingovém světě a nové marketingové trendy
Adéla Richterová -
Nové trendy v marketingové komunikaci na českém trhu
Alena Telínová -
Návrh marketingové strategie uvedení nové značky přírodní kosmetiky na trh
Silvie Hynčicová -
Nové trendy v marketingové komunikaci profesionálních sportovních klubů
Marek Šimr -
Nové trendy v marketingové komunikaci a jejich využití ve finančních institucích
Lenka Obročníková -
Nové marketingové trendy a jejich využití jako nástroje zvýšení konkurenceschopnosti podniku
Adam Stránský