Analýza konkurence na maloobchodním trhu ve zvolené oblasti – Bc. Barbora Čejková, DiS.
Bc. Barbora Čejková, DiS.
Bachelor's thesis
Analýza konkurence na maloobchodním trhu ve zvolené oblasti
The analysis of competition on the retail market in selected area
Abstract:
Tato bakalářská práce se zabývá analýzou konkurence obchodní jednotky Levné knihy v Českých Budějovicích. Cílem práce je určit největší konkurenci a navrhnou opatření, která zlepší postavení Levných knih na trhu. Bakalářská práce je rozdělena na dvě části - teoretická část a aplikační část. Teoretická část popisuje pojmy jako jsou obchod, maloobchod, jednotlivé analýzy a nákupní atmosféru. Aplikační …moreAbstract:
This bachelor thesis concerns with analysis of competition of business unit Levné knihy in České Budějovice. The aim is to determine the greatest competition and suggest measures, which improve position Levné knihy on the market. The bachelor thesis is divided into two parts - theoretical part and application part. The theoretical part describes terms like trade, retail, individual analysis and shopping …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 14. 4. 2015
Identifier:
https://is.vstecb.cz/th/yt7rs/
Thesis defence
- Date of defence: 2. 6. 2015
- Supervisor: Ing. Lukáš Kučera
- Reader: Ing. Josef Medek
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
ČEJKOVÁ, Barbora. \textit{Analýza konkurence na maloobchodním trhu ve zvolené oblasti}. Online. Bachelor's thesis. České Budějovice: Institute of Technology and Business in České Budějovice. 2015. Available from: https://theses.cz/id/wp50a3/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola technická a ekonomická v Českých BudějovicíchInstitute of Technology and Business in České Budějovice
Bachelor programme / field:
Economics and Management / Business Administration and Management
Theses on a related topic
-
Nákupní atmosféra maloobchodní jednotky
Jan Hejna -
Merchandising a nákupní atmosféra vybraných obchodních jednotek
Kristýna Valíková -
Analýza merchandisingu a nákupní atmosféry vybrané obchodní jednotky
Tereza Silná -
Analýza merchandisingu a nákupní atmosféry vybrané obchodní jednotky
Dana Kůrková -
Analýza merchandisingu a nákupní atmosféry vybrané obchodní jednotky
Denisa Malátová -
Analýza merchandisingu a nákupní atmosféry vybrané obchodní jednotky
Jakub Marek -
Analýza merchandisingu a nákupní atmosféry vybrané obchodní jednotky
Martina Jechová -
Analýza merchandisingu a nákupní atmosféry vybrané obchodní jednotky
Tereza Smejkalová