Analýza konkurence na maloobchodním trhu ve zvolené oblasti – Bc. Barbora Čejková, DiS.
Bc. Barbora Čejková, DiS.
Bakalářská práce
Analýza konkurence na maloobchodním trhu ve zvolené oblasti
The analysis of competition on the retail market in selected area
Anotace:
Tato bakalářská práce se zabývá analýzou konkurence obchodní jednotky Levné knihy v Českých Budějovicích. Cílem práce je určit největší konkurenci a navrhnou opatření, která zlepší postavení Levných knih na trhu. Bakalářská práce je rozdělena na dvě části - teoretická část a aplikační část. Teoretická část popisuje pojmy jako jsou obchod, maloobchod, jednotlivé analýzy a nákupní atmosféru. Aplikační …víceAbstract:
This bachelor thesis concerns with analysis of competition of business unit Levné knihy in České Budějovice. The aim is to determine the greatest competition and suggest measures, which improve position Levné knihy on the market. The bachelor thesis is divided into two parts - theoretical part and application part. The theoretical part describes terms like trade, retail, individual analysis and shopping …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 14. 4. 2015
Identifikátor:
https://is.vstecb.cz/th/yt7rs/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 2. 6. 2015
- Vedoucí: Ing. Lukáš Kučera
- Oponent: Ing. Josef Medek
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola technická a ekonomická v Českých BudějovicíchVysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Ekonomika podniku
Práce na příbuzné téma
-
Nákupní atmosféra maloobchodní jednotky
Jan Hejna -
Merchandising a nákupní atmosféra vybraných obchodních jednotek
Kristýna Valíková -
Analýza merchandisingu a nákupní atmosféry vybrané obchodní jednotky
Tereza Silná -
Analýza merchandisingu a nákupní atmosféry vybrané obchodní jednotky
Dana Kůrková -
Analýza merchandisingu a nákupní atmosféry vybrané obchodní jednotky
Denisa Malátová -
Analýza merchandisingu a nákupní atmosféry vybrané obchodní jednotky
Jakub Marek -
Analýza merchandisingu a nákupní atmosféry vybrané obchodní jednotky
Martina Jechová -
Analýza merchandisingu a nákupní atmosféry vybrané obchodní jednotky
Tereza Smejkalová