Strategie efektivní péče o zákazníka – Ing. Petr Beneš
Ing. Petr Beneš
Bachelor's thesis
Strategie efektivní péče o zákazníka
Effective customer care strategy
Anotácia:
Práce je zaměřená na analýzu efektivní péče o zákazníka. V teoretické části je popsána problematika marketingu, marketingového výzkumu a spokojenosti zákazníka. V praktické části je zpracována analýza stávajícího stavu péče o zákazníky ve zvolené společnosti, s následným návrhem jeho možného zlepšení, vedoucího k zajištění ještě vyšší spokojenosti zákazníků do budoucna.Abstract:
The thesis is focused on analysis of the effective customer care. The theoretical part describes the problem of marketing, marketing research and customer satisfaction. The practical part processed analysis the current state of customer care in the selected company with subsequent proposal its potential improvement, leading to even higher customer satisfaction for the future.
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 12. 4. 2013
Identifikátor:
https://is.sting.cz/th/bx3kp/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 29. 5. 2013
- Vedúci: Ing. Lukáš Trčka, Ph.D.
- Oponent: Ing. Vít Hálek
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- všem autentizovaným
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Akademie StingSting academy
Bachelor programme / odbor:
Economy and Management / Organization and Management of small and medium sized firms
Práce na příbuzné téma
-
The comparison of the phonetic systems of the different types of British English accents, and the analysis of the British actors' pronunciation in the TV show "Doctor Who"
Karyna Babkova -
Analysis of the impact of government regulations in relation to COVID-19 on business in the gastronomy industry (from the perspective of a supplier of professional kitchen solutions).
Tomáš Kubata -
Evaluation of Reliability of the Company and Suggestion of the Optimal Way of Financing Justification in the Company Rosneft in Comparison with ExxonMobil
Daria Shishkina -
The comparison of the sound system of British and American Standard English, and the analysis of the pronunciation of German Deutsche Welle reporters
Karyna Babkova -
Spokojenost zákazníka vybraného podniku
Barbora Kopecká -
Spokojenost zákazníka vybraného podniku
Radovan Štěpánek -
Spokojenost zákazníka vybraného podniku
Petr Matouš -
Spokojenost zákazníka vybraného podniku
Zuzana Plemeníková