Koushik Venkataraman

Diplomová práce

Consumer Behaviour and Subscription-Based OTT Services

Consumer Behaviour and Subscription-Based OTT Services
Anotace:
Tato práce zkoumá dynamické vzájemné působení mezi chováním spotřebitelů a předplacenými službami Over-The-Top (OTT) v Indii, přičemž se zaměřuje na to, jak různé faktory ovlivňují rozhodování o předplatném a uživatelskou angažovanost. Pomocí kvantitativního přístupu studie zkoumá klíčové determinanty, jako jsou cenové strategie, preference obsahu a dopad technologického pokroku na volby spotřebitelů …více
Abstract:
This thesis explores the dynamic interplay between consumer behavior and subscription-based Over-The-Top (OTT) services in India, focusing on how various factors influence subscription decisions and user engagement. Utilizing quantitative approach, the study investigates key determinants such as pricing strategies, content preferences, and the impact of technological advancements on consumer choices …více
 
 
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 26. 4. 2024

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: Jaroslav Urminský
  • Oponent: Peter Babjak

Citační záznam

Plný text práce

Právo: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS)se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: VŠB – Technická univerzita Ostrava

VŠB – Technická univerzita Ostrava

Ekonomická fakulta

Magisterský studijní program:
Marketing a obchod

Práce na příbuzné téma