The Social Construction of Environmental Issues: The Case of Climate Change – Bc. Vendula Hurníková
Bc. Vendula Hurníková
Bakalářská práce
The Social Construction of Environmental Issues: The Case of Climate Change
The Social Construction of Environmental Issues: The Case of Climate Change
Anotace:
Práce se zabývá problematikou sociální konstrukce environmentálních problémů. Práce používá teorii sociálního konstruktivismu k poodhalení zákonitostí, které vedou k určitému vymezení a vnímání environmentálních témat napříč společností. Hlavní oblasti, kde dochází k sociální konstrukci environmentálních problémů, jsou věda a média. V této práci je rovněž prezentována případová studie, která je příkladem …víceAbstract:
The thesis deals with the problem of the social construction of diverse environmental issues. It employs the theory of social constructivism to reveal partially the process of social and public definition and perception of various environmental issues at different levels. The main realms of the social construction of environmental issues are science and media. In the thesis a case study is presented …více
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 12. 12. 2013
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/lnytp/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 23. 1. 2014
- Vedoucí: Mgr. Benjamin Jeremiah Vail, Ph.D.
- Oponent: Mgr. Lenka Kissová
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Fakulta sociálních studiíMasarykova univerzita
Fakulta sociálních studiíBakalářský studijní program / obor:
Sociologie / Sociologie
Práce na příbuzné téma
-
Analysis of factors influencing the adaptation behaviour of small-scale coffee farmers towards a climate change: The case of Ethiopia
Lucie Jiříková -
Economic impact of Climate change on the main economic sectors of Egypt
Marwan Nomir -
Xenophobia in Asia: exploring media environment and marketing solutions
Iana Pavlenko -
Magnitude of Corporate communication with media.
Artem Kamalov