Ing. Michal Plaček

Bakalářská práce

Řízení vztahu se zákazníky v jednotlivých segmentech bankovní instituce

Customer Relationship Management in individuals segments in the banking institution
Anotace:
Záměr této bakalářské práce je v teoretické části shrnout základní definice, zásady a metody ŘVZ. V aplikační praktické části pak seznámit čtenáře s postupy a výsledky Řízení vztahu se zákazníky v jednotlivých segmentech XY banky, a.s. Díky provedené dotazníkové metodě jsme se dozvěděli, jak korporátní zákazníci, včetně klientů ze segmentu Občané a Podnikatelé svou banku vnímají a jak jí důvěřují. …více
Abstract:
The aim of this work is to summarize the basic theoretical information, principles and methods of “CRM” in the first section, and the procedures and results of Customer Relationship Management in the particular segments of the XY Bank A.S. in the practical part. Due to the questionnaire method, this thesis has discovered how certain corporate clients, detail clients and small business clients perceive …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 22. 4. 2011

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 28. 6. 2011
  • Vedoucí: Ing. Tereza Dvořáková
  • Oponent: Ing. Miloslav Šašek

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní