Užití Log gamma křivek a jejich vliv na výsledný obraz – Matěj Pecka
Matěj Pecka
Bakalářská práce
Užití Log gamma křivek a jejich vliv na výsledný obraz
Use of Log Gamma Curves and their Influence on the Final Image
Anotace:
V profesionální digitální kinematografii se dnes ve většině případů natáčí do takzvaných logaritmických obrazových profilů. Cílem této bakalářské práce je popsat, jak tyto profily fungují, jak se s nimi pracuje při natáčení a postprodukci, jaké mají výhody a tyto poznatky doložit na praktické části, která porovnává výstupy konkrétních profesionálních kamer v logaritmických a lineárních profilech.Abstract:
Professional digital cinematography today uses a widespread technique of filming in so-called "logarithmic picture profiles". The goal of this thesis is to describe how do those profiles function, how are they used during shooting and post-production and what are the benefits of this technique, moreover, these findings are substantiated in a second, practical part of the thesis, where specific outputs …víceKlíčová slova
logaritmické profilyKlíčová slova
filmová technikaKlíčová slova
filmový obrazKlíčová slova
filmové natáčeníKlíčová slova
filmové kamery
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 27. 8. 2021
Identifikátor:
http://hdl.handle.net/10318/15216
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 27. 9. 2021
- Vedoucí: Jiří MYSLÍK
- Oponent: Martin ŠEC
Citační záznam
Plný text práce
Právo: Autor udělil v licenci souhlas s: In the license agreement the author has granted the following:
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 18. 3. 2022 dostupné: světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Akademie múzických umění v Praze.Filmová a televizní fakulta. KnihovnaAkademie múzických umění v Praze
Filmová a televizní fakultaBakalářský studijní program / obor:
Filmové, televizní a fotografické umění a nová média / Kamera
Práce na příbuzné téma
-
Natáčení pod vodou
Šimon Dvořáček -
Natáčení při nízkých hladinách osvětlení
Tomáš Lipský -
Dálkový ovladač ostření pro filmové kamery
Tomáš Pernica -
Simulace filmové kamery v reálném čase
Jakub Křoupal -
Pohyb kamery jako výrazový prostředek
Jakub Křen -
Pohyb kamery v prostoru snímané scény
Adam Mach -
Pohyb kamery v českém fikčním filmu do roku 1922: prostředek, postup a funkce
Tomáš Lebeda -
Umělecké tendence filmové kamery v českém meziválečném a protektorátním filmu
Martin Polčák