Marketingová stratégia vybranej firmy – Barbora Vertaľová
Barbora Vertaľová
Bakalářská práce
Marketingová stratégia vybranej firmy
Marketingová strategie vybrané firmy
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá marketingovou strategií vybrané firmy, a to konkrétně francouzským pekařstvím PAUL. Práce je rozdělena do tří částí. První kapitola pojednává o teoretických poznatcích o marketingu, SWOT analýze a segmentaci, targetingu a positioningu. Druhá část se věnuje marketingovému mixu, jeho součástem a obsah třetí kapitoly je zaměřen na francouzskou pekárnu PAUL, kde jsou využity …víceAbstract:
The bachelor thesis deals with marketing strategy of selected company, namely French bakery PAUL. This thesis is divided into three parts. The first chapter deals with the theoretical knowledge of marketing, SWOT analysis as well as segmentation, targeting and positioning. The second chapter describes marketing mix and its components. The third chapter focuses on the French bakery PAUL, using theoretical …víceAbstract:
Bakalárska práca sa zaoberá marketingovou stratégiou vybranej firmy, a to konkrétne francúzskym pekárstvom PAUL. Práca je rozdelená do troch častí. Prvá kapitola pojednáva o teoretických poznatkoch o marketingu, SWOT analýze a segmentáci, targetingu a positioningu. Druhá časť sa venuje marketingovému mixu, jeho súčastiam a obsah tretej kapitoly je zameraný na francúzsku pekáreň PAUL kde sú využité …víceKlíčová slova
segmentace targeting marketing cena marketingový mix SWOT analýza positioning pekárna PAULKlíčová slova
pekáreň PAUL positioning targeting segmentácia marketingový mix marketing SWOT analýza cena
Jazyk práce: slovenština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 2. 5. 2013
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/42572
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 12. 6. 2014
- Vedoucí: Jiří Zeman
- Oponent: Alena Filipová
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/42572
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bakalářský studijní program / obor:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod
Práce na příbuzné téma
-
Marketingový komunikační mix vybraného vinařství
Kamila Ilgnerová -
Marketingový komunikační mix vybraného hotelu
Viktoriia Cherepkova -
Marketingový mix společnosti Marks & Spencer
Beránková Beránková -
Marketingový mix pro malovinaře
Karady Karady -
Marketingový mix vybrané společnosti
Krutílková Krutílková -
Marketingový mix vybrané společnosti
Adam Kocián -
Marketingový mix společnosti Dolní Oblast VÍTKOVICE, z.s. - Malý a Velký svět techniky
Marek Veselý -
Marketingový mix vybraných výrobních podniků
Filip Kuželka