Optimalizace marketingové strategie vybraného podniku – Václav Rožec
Václav Rožec
Bachelor's thesis
Optimalizace marketingové strategie vybraného podniku
Optimalization of marketing strategy in a selected company
Abstract:
Předmětem této bakalářské práce je navržení optimalizace marketingové strategie společnosti Activenergy s.r.o. Práce se skládá z teoretické, metodické a praktické části. Teoretická část čtenáře uvádí do problematiky marketingu a tvorby marketingové strategie pro malé a střední podniky. Metodická část představuje využité metody a určuje cíl práce. V praktické části jsou nejprve analyzovány faktory ovlivňující …moreAbstract:
The subject of this bachelor thesis is to propose optimization of mar-keting strategy of the company, Activenergy s.r.o. The thesis consists of theoretical, methodological and practical part. The theoretical part introduces the reader into issues of marketing and creation of marketing strategy of small and medium-sized enterprises. The methodological part introduces the methods used and determines …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 28. 4. 2023
Identifier:
https://is.muni.cz/th/xkn6p/
Thesis defence
- Date of defence: 12. 6. 2023
- Supervisor: Ing. Renata Čuhlová, Ph.D.
- Reader: doc. Ing. Alena Klapalová, Ph.D.
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Masarykova univerzita, Ekonomicko-správní fakultaMasaryk University
Faculty of Economics and AdministrationBachelor programme / field:
Business Management / Business Management
Theses on a related topic
-
Online marketing - komunikační strategie firmy Footshop
Petra Komarovová -
Marketing a jeho strategie v kryptoměnách
Igor Zavadovský -
Marketingová strategie vybraného podniku
Natálie Vampolová -
Návrh a implementace marketingové strategie ve vybrané společnosti
Michal Kubečka -
Metoda SWOT jako rozhodovací nástroj řízení podniku
Denisa Rathouská -
Metoda SWOT jako rozhodovací nástroj řízení podniku
Jan Dvořák -
SWOT analýza jako základní nástroj strategického managementu
Lucie Čechová -
SWOT analýza a strategie podniku
Dušan MAREK