Bc. Antonín HROCH, DiS.

Master's thesis

Využití multimediálních výukových prostředků v odborných předmětech na SŠ.

The usage of multimedia tools for teaching specialized subjects at secondary school.
Abstract:
Tato diplomová práce má za cíl vytvoření ucelené formy podpůrné multimediální aplikace, která by napomáhala ţákům ve výuce programování a algoritmizace na středních školách. Multimediální aplikace byla vytvořena v programu Adobe FLASH CS4 Professional. V teoretické části jsou uvedeny obecné charakteristiky a poţadavky na multimediální aplikace začleněné do procesu výuky, včetně vymezení způsobů jejich …more
Abstract:
This thesis has been created because of absence of comprehensive forms support multimedia applications that would assist students in teaching programming and algorithms in secondary schools. For the very creation of multimedia application, after careful consideration of all possible options I decided to choose a program Adobe FLASH CS4 Professional. In the first part of the thesis, so called theoretical …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 10. 6. 2011
Identifier: 20888

Thesis defence

  • Supervisor: PhDr. Pavel Opatrný

Citation record

The right form of listing the thesis as a source quoted

HROCH, Antonín. Využití multimediálních výukových prostředků v odborných předmětech na SŠ.. Zlín, 2011. diplomová práce (Ing.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta aplikované informatiky

Full text of thesis

Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od 10. 06. 2011

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta aplikované informatiky
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe

Tomas Bata University in Zlín

Faculty of Applied Informatics

Master programme / field:
Engineering Informatics / IT Education at Elementary and Secondary Schools

Theses on a related topic