Využití multimediálních výukových prostředků v odborných předmětech na SŠ. – Bc. Antonín HROCH, DiS.
Bc. Antonín HROCH, DiS.
Master's thesis
Využití multimediálních výukových prostředků v odborných předmětech na SŠ.
The usage of multimedia tools for teaching specialized subjects at secondary school.
Anotácia:
Tato diplomová práce má za cíl vytvoření ucelené formy podpůrné multimediální aplikace, která by napomáhala ţákům ve výuce programování a algoritmizace na středních školách. Multimediální aplikace byla vytvořena v programu Adobe FLASH CS4 Professional. V teoretické části jsou uvedeny obecné charakteristiky a poţadavky na multimediální aplikace začleněné do procesu výuky, včetně vymezení způsobů jejich …viacAbstract:
This thesis has been created because of absence of comprehensive forms support multimedia applications that would assist students in teaching programming and algorithms in secondary schools. For the very creation of multimedia application, after careful consideration of all possible options I decided to choose a program Adobe FLASH CS4 Professional. In the first part of the thesis, so called theoretical …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 10. 6. 2011
Identifikátor:
20888
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Jak správně citovat práci
HROCH, Antonín. Využití multimediálních výukových prostředků v odborných předmětech na SŠ.. Zlín, 2011. diplomová práce (Ing.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta aplikované informatiky
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od 10. 06. 2011
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta aplikované informatikyPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Applied InformaticsMaster programme / odbor:
Engineering Informatics / IT Education at Elementary and Secondary Schools