Vliv médií a reklamy na sebepojetí žen – Markéta Paříková
Markéta Paříková
Bakalářská práce
Vliv médií a reklamy na sebepojetí žen
The Influence of the Mass Media and Advertising on Women's Self-Concept
Anotace:
Tématem bakalářské práce je vliv médií a reklamy na ženy. Práce je rozdělena na dvě části: teoretickou a praktickou. V teoretické části definuji pojmy média, masová média, reklama a sebepojetí. Charakterizuji jednotlivá média, jejich rozdělení, využití, historií a vývoj Zaměřuji se také na vliv médií. Zabývám se reklamou, její charakteristikou, historií a způsobem vnímání. Dále charakterizuji sebepojetí …víceAbstract:
The theme of this bachelor thesis is the influence of the mass media and advertising on women's self-concept. This bachelor thesis is divided into two part: theoretical one and practical one. In theoretical part I define concepts of the mass media, advertising and self-concept. Characterize different types of media, their division, utilization and history. I focus on the influence of media. I deal …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 29. 3. 2013
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 27. 5. 2013
- Vedoucí: PhDr. Marcela Ehlová, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Paříková, Markéta. Vliv médií a reklamy na sebepojetí žen. Pardubice, 2013. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Pardubice. Fakulta filozofická
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Pardubice, Fakulta filozofickáUniverzita Pardubice
Fakulta filozofickáBakalářský studijní program / obor:
Humanitní studia / Humanitní studia
Práce na příbuzné téma
- Žádné práce na příbuzné téma.