Markéta Paříková

Bakalářská práce

Vliv médií a reklamy na sebepojetí žen

The Influence of the Mass Media and Advertising on Women's Self-Concept
Anotace:
Tématem bakalářské práce je vliv médií a reklamy na ženy. Práce je rozdělena na dvě části: teoretickou a praktickou. V teoretické části definuji pojmy média, masová média, reklama a sebepojetí. Charakterizuji jednotlivá média, jejich rozdělení, využití, historií a vývoj Zaměřuji se také na vliv médií. Zabývám se reklamou, její charakteristikou, historií a způsobem vnímání. Dále charakterizuji sebepojetí …více
Abstract:
The theme of this bachelor thesis is the influence of the mass media and advertising on women's self-concept. This bachelor thesis is divided into two part: theoretical one and practical one. In theoretical part I define concepts of the mass media, advertising and self-concept. Characterize different types of media, their division, utilization and history. I focus on the influence of media. I deal …více
 

Klíčová slova

média reklama sebepojetí
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 29. 3. 2013

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 27. 5. 2013
  • Vedoucí: PhDr. Marcela Ehlová, Ph.D.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

Paříková, Markéta. Vliv médií a reklamy na sebepojetí žen. Pardubice, 2013. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Pardubice. Fakulta filozofická

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Pardubice, Fakulta filozofická

Univerzita Pardubice

Fakulta filozofická

Bakalářský studijní program / obor:
Humanitní studia / Humanitní studia

Práce na příbuzné téma

  • Žádné práce na příbuzné téma.