Lucie Dlouhá

Bakalářská práce

Turistická destinace Kutná Hora a analýza její marketingové komunikace

Analýza Kutné Hory a její tradice z hlediska cestovního ruchu, Kutná Hora jako turistický produkt

Tourist destination of Kutna Hora and analysis of its marketing communication
Anotace:
Tato bakalářská práce se zabývá analýzou marketingové komunikace destinace cestovního ruchu města Kutná Hora. Cílem práce je analyzovat současný stav marketingové komunikace tohoto města s ohledem na jeho zařazení na seznam světového kulturního a přírodního dědictví UNESCO. První obecná část práce je všeobecně zaměřena na marketingovou komunikaci destinace a na jejím základě je vytvořená druhá konkrétní …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 4. 2010
Identifikátor: http://evskp.uhk.cz/eB294

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 24. 5. 2010
  • Vedoucí: Alexandr Gregar, Jiří Štyrský
  • Oponent: Dagmar Rusková

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Hradec Králové. Archiv

Univerzita Hradec Králové

UHK, Fakulta informatiky a managementu

Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Management cestovního ruchu