Veronika Kotlantová

Diplomová práce

Strategie obsahového marketingu při budování značky

Content marketing strategy in brand building
Anotace:
Tato diplomová práce se zabývá obsahovým marketingem v kontextu budování značky. Jejím cílem je přiblížit čtenářům koncept obsahového marketingu, jeho teoretické základy a strategii obsahového marketingu propojit s budováním značky. V praktické části hodnotí na příkladu společnosti Notino, internetového distributora kosmetiky a parfémů, využití obsahového marketingu při budování značky a jeho účinnost …více
Abstract:
The diploma thesis concentrates on content marketing in brand building. The objective of the thesis is to introduce the concept of content marketing and its thorough theoretical background. Furthermore, the thesis explains the strategy of content marketing in the context of brand building. The practical part of the thesis contains the analysis of the company Notino, e-commerce distributor of cosmetics …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 9. 11. 2016

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 22. 1. 2018
  • Vedoucí: Markéta Lhotáková
  • Oponent: Marek Filus

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/71607