Komunikační mix firmy Českomoravský cement s akcentem na nové formy marketingových komunikací – Daniel Slámečka
Daniel Slámečka
Bachelor's thesis
Komunikační mix firmy Českomoravský cement s akcentem na nové formy marketingových komunikací
The Communication Mix of the Company Českomoravský cement with the Accent on a New Forms of Marketing Communications
Abstract:
Bakalářská práce pojednává o komunikačním mixu firem a nových formách marketingových komunikací. V teoretické části jsou vymezeny pojmy jednotlivých částí komunikačního mixu, z nových forem marketingových komunikací je to e-marketing, komunikace na sociálních sítích, mobilní marketing, event marketing, guerilla marketing a další. V praktické části je popsán komunikační mix společnosti Českomoravský …moreAbstract:
The bachelor thesis deals with the communications mix of companies and new forms of marketing communications. The theoretical part defines terms of communication mix and new forms of marketing communications e.g. e-marketing, social media communication, mobile marketing, event marketing, guerilla marketing and others. The practical part describes the communication mix of company Českomoravský cement …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 30. 4. 2015
Accessible from:: 30. 4. 2015
Thesis defence
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
SLÁMEČKA, Daniel. \textit{Komunikační mix firmy Českomoravský cement s akcentem na nové formy marketingových komunikací}. Online. Bachelor's thesis. Zlín: Tomas Bata University in Zlín, Faculty of Multimedia Communications. 2015. Available from: https://theses.cz/id/wqf6zr/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
Slámečka, Daniel. Komunikační mix firmy Českomoravský cement s akcentem na nové formy marketingových komunikací. Zlín, 2015. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Full text of thesis
Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 30.4.2015
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou od 30. 4. 2015 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Multimedia CommunicationsBachelor programme / field:
Media and Communication Studies / Marketing Communications
Theses on a related topic
-
Model guerilla marketingu v konkrétní komunikační kampani a jeho vyhodnocení
Miroslava Bušková -
Využití guerilla marketingu v propagaci malých a středních podniků
Miroslava Bušková -
Marketingový komunikační mix vybraného hotelu
Linar Saliamov -
Marketingový a komunikační mix franšízy realitní kanceláře
Radim Vojta -
Marketingový komunikační mix vybraného podniku v závislosti na změnách jeho marketingového mixu
Renata Abulaesova -
Komunikační mix podnikatelského subjektu
Nikola Koderová -
Marketingový komunikační mix produktu SNICKERS
Valeriya Kuchuk -
Marketingový komunikační mix pro nově vzniklý podnik
Lukáš Sajvera