Bc. Vít Mejzlík

Diplomová práce

Implementace systému technické podpory pro evidenci zákaznických požadavků a jeho integrace do systému COMES

Implementing a Ticket System for Customer Requirements and Its Integration into the COMES System
Anotace:
Tato práce se věnuje vývoji a implementaci systému technické podpory pro evidenci zákaznických požadavků ve firmě COMPAS Automatizace spol. s r. o. Teoretická část se nejprve zaměřuje na oblast technické podpory, dále jsou porovnána stávající řešení dostupná na trhu a nakonec je pojednáno o technologiích, které jsou využity k vývoji aplikace. Praktická část se pak věnuje samotnému návrhu, vývoji a …více
Abstract:
This thesis considers the development and the implementation of a ticket system for customer requirements in the company COMPAS Automatizace spol. s r. o. The theoretical part focuses on the area of technical support at the beginnig, then the existing solutions available on the market are compared and finally the technologies used to develop the application are discussed. The practical part is devoted …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 24. 5. 2023

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: doc. Ing. Petr Šilhavý, Ph.D.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

Mejzlík, Vít. Implementace systému technické podpory pro evidenci zákaznických požadavků a jeho integrace do systému COMES. Zlín, 2023. diplomová práce (Ing.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta aplikované informatiky

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta aplikované informatiky
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe

Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně

Fakulta aplikované informatiky

Magisterský studijní program / obor:
Informační technologie / Softwarové inženýrství

Práce na příbuzné téma