Implementace systému technické podpory pro evidenci zákaznických požadavků a jeho integrace do systému COMES – Bc. Vít Mejzlík
Bc. Vít Mejzlík
Master's thesis
Implementace systému technické podpory pro evidenci zákaznických požadavků a jeho integrace do systému COMES
Implementing a Ticket System for Customer Requirements and Its Integration into the COMES System
Anotácia:
Tato práce se věnuje vývoji a implementaci systému technické podpory pro evidenci zákaznických požadavků ve firmě COMPAS Automatizace spol. s r. o. Teoretická část se nejprve zaměřuje na oblast technické podpory, dále jsou porovnána stávající řešení dostupná na trhu a nakonec je pojednáno o technologiích, které jsou využity k vývoji aplikace. Praktická část se pak věnuje samotnému návrhu, vývoji a …viacAbstract:
This thesis considers the development and the implementation of a ticket system for customer requirements in the company COMPAS Automatizace spol. s r. o. The theoretical part focuses on the area of technical support at the beginnig, then the existing solutions available on the market are compared and finally the technologies used to develop the application are discussed. The practical part is devoted …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 24. 5. 2023
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
MEJZLÍK, Vít. \textit{Implementace systému technické podpory pro evidenci zákaznických požadavků a jeho integrace do systému COMES}. Online. Diplomová práca. Zlín: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Faculty of Applied Informatics. 2023. Dostupné z: https://theses.cz/id/wqfdmv/.
Jak správně citovat práci
Mejzlík, Vít. Implementace systému technické podpory pro evidenci zákaznických požadavků a jeho integrace do systému COMES. Zlín, 2023. diplomová práce (Ing.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta aplikované informatiky
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta aplikované informatikyPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Applied InformaticsMaster programme / odbor:
Information Technologies / Software Engineering
Práce na příbuzné téma
-
Systém pro řízení projektů a podpory ve firmě
Marek Javůrek -
Systém zákaznické podpory
Vladimír Bičík