Bc. Anna Hanáková

Bachelor's thesis

Metodiky průzkumu spokojenosti zákazníků a identifikace potřeb, požadavků a očekávání zákazníků

Methodology Research of Client Satisfaction, Identification of Consumer Needs, Requirements and Expectations
Abstract:
Tato bakalářská práce je zaměřena na zjištění přání, požadavků a očekávání zákazníků sportovního klubu zaměřeného na kickbox. Na základě odpovědí z dotazníku a osobního rozhovoru sestavuje ideální model komunikace se zákazníky, díky kterému by komunikace mezi zákazníkem a vedením klubu byla co nejefektivnější.
Abstract:
This thesis is focused on attitude research of wishes, needs and expectations of clients of kickboxing club. I will build an ideal communication matrix between the clientele and club management for streamlining communication.
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 24. 4. 2013

Thesis defence

  • Date of defence: 13. 6. 2013
  • Supervisor: Ing. Miloslav Šašek
  • Reader: prof. PhDr. Dušan Pavlů, CSc.

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správní