Metodiky průzkumu spokojenosti zákazníků a identifikace potřeb, požadavků a očekávání zákazníků – Bc. Anna Hanáková
Bc. Anna Hanáková
Bachelor's thesis
Metodiky průzkumu spokojenosti zákazníků a identifikace potřeb, požadavků a očekávání zákazníků
Methodology Research of Client Satisfaction, Identification of Consumer Needs, Requirements and Expectations
Abstract:
Tato bakalářská práce je zaměřena na zjištění přání, požadavků a očekávání zákazníků sportovního klubu zaměřeného na kickbox. Na základě odpovědí z dotazníku a osobního rozhovoru sestavuje ideální model komunikace se zákazníky, díky kterému by komunikace mezi zákazníkem a vedením klubu byla co nejefektivnější.Abstract:
This thesis is focused on attitude research of wishes, needs and expectations of clients of kickboxing club. I will build an ideal communication matrix between the clientele and club management for streamlining communication.
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 24. 4. 2013
Identifier:
https://is.vsfs.cz/th/zrocb/
Thesis defence
- Date of defence: 13. 6. 2013
- Supervisor: Ing. Miloslav Šašek
- Reader: prof. PhDr. Dušan Pavlů, CSc.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
HANÁKOVÁ, Anna. \textit{Metodiky průzkumu spokojenosti zákazníků a identifikace potřeb, požadavků a očekávání zákazníků}. Online. Bachelor's thesis. Praha: University of Finance and Administration. 2013. Available from: https://theses.cz/id/wqgb0i/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Bachelor programme / field:
Economics and Management / Marketing Communication
Theses on a related topic
-
Customer Satisfaction Towards Service Quality Delivery of Hossack Vietnam Company Limited
Thi Huyen My Nguyen -
Analysis of Customer Satisfaction in Czech Teahouses
Diana Korosteleva -
Service Quality and Customer Satisfaction in a Selected Company
Kristýna Hochová -
The Role of Service Employees in Customer Satisfaction during COVID-19: Conditions, Problems and Prospects
Varvara Stradina -
Optimization of Customer Service with Respect to Profitability and Customer Satisfaction: Case study of Hilti
Jiří Jindrák -
Improving Competitiveness in Service Through Customer Satisfaction in ABC Company
Luong Hoang Lien Nguyen -
Trait Mindfulness and Leadership Effectiveness: A Multilevel Analysis
Ladislav Záliš -
Analýza profilu zákazníka ubytovacieho zariadenia
Michaela Urbanová