Tomáš Kumsta

Master's thesis

Produktová analytika v e-commerce a online marketingu

Product analytics in ecommerce and online marketing
Abstract:
Cílem této diplomové práce je návrh a implementace řešení produktové analytiky v online marketingu. Práce se zaměřuje na vyhodnocování konkrétních produktů a jejich propagace, za účelem nalezení neefektivních marketingových investic a zpřístupnění webových dat pro další byznysová rozhodnutí. Teoretická část práce se věnuje historii a současnému stavu webové analytiky a možnostem získávání dat z online …more
Abstract:
The aim of this diploma thesis is design and implement product analytics solution for online marketing. This thesis focuses on analysis of products, their marketing effectivity and using other web analytics data to help business decision-making. The theoretical part describes history and current state of web analytics. It also analyzes the possibilities of getting data from the web. The practical part …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 15. 1. 2018

Thesis defence

  • Date of defence: 23. 1. 2019
  • Supervisor: Tomáš Bruckner
  • Reader: Lucie Šperková

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/75208