Monika HOLUŠOVÁ

Master's thesis

Kvalita počáteční čtenářské gramotnosti žáků vyučovaných odlišnými metodami výuky počáteční čtení

The quality of the pupils´ initial reading literacy from the point of view of the different of initial reading teaching methods
Abstract:
Diplomová práce se zabývá problematikou počáteční čtenářské gramotnosti žáků 2. tříd základní školy, kteří jsou vyučováni odlišnými metodami výuky počátečního čtení. V teoretické části se věnujeme problematice gramotnosti, čtenářské gramotnosti, počáteční čtenářské gramotnosti, současným metodám výuky počátečního čtení a rozvíjení počáteční čtenářské gramotnosti na základní škole. V praktické části …more
Abstract:
This thesis deals with problems of early reading literacy second classes of primary school that are taught different methods of teaching reading. In the theoretical part we deal with the issue of literacy, reading literacy, early literacy skills, current methods of teaching reading and early literacy development in elementary school. In the practical part our goal was to identify and describe the difference …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 5. 4. 2013
Accessible from:: 5. 4. 2013

Thesis defence

  • Supervisor: Mgr. Marie Švrčková, Ph.D.

Citation record

The right form of listing the thesis as a source quoted

HOLUŠOVÁ, Monika. Kvalita počáteční čtenářské gramotnosti žáků vyučovaných odlišnými metodami výuky počáteční čtení. Ostrava, 2013. diplomová práce (Mgr.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ. Pedagogická fakulta

Full text of thesis

Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 5.4.2013

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • Soubory jsou od 5. 4. 2013 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ, Pedagogická fakulta