Simona MIŠKAŘÍKOVÁ

Bakalářská práce

Analýza marketingového mixu služeb společnosti HOTEL VEGA, s. r. o.

The Analysis OF Marketing Mix OF Services In The Company HOTEL VEGA, s. r. o.
Anotace:
Hlavním cílem bakalářské práce je analýza marketingového mixu služeb. První část je zaměřena na teoretický výklad základních pojmů z oblasti marketingu služeb a hotelového marketingu. Druhá část je zaměřena na analýzu jednotlivých nástrojů marketingového mixu služeb. Na základě provedené analýzy jsou uvedena doporučení na zefektivnění nástrojů marketingového mixu služeb.
Abstract:
The main aim of this bachelor thesis is to analyze the marketing mix of services. The first part is focused on theoretical interpretation of basic expressions of marketing services and hotel marketing. The second part is focused on analysis of marketing tools of marketing mix of services. Based on executed analysis there are stated recommendations to improve tools of marketing mix of services.
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 12. 5. 2010
Identifikátor: 15475

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 11. 6. 2010

Citační záznam

Jak správně citovat práci

MIŠKAŘÍKOVÁ, Simona. Analýza marketingového mixu služeb společnosti HOTEL VEGA, s. r. o.. Uherské Hradiště, 2010. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta logistiky a krizového řízení

Plný text práce

Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci pouze na univerzitě až od 07. 05. 2030

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta logistiky a krizového řízení
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe

Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně

Fakulta logistiky a krizového řízení

Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Logistika a management

Práce na příbuzné téma

Všechny práce