Implementace úloh informačně strohých do výuky matematiky na 1. stupni ZŠ – Ivana PAVLÍKOVÁ
Ivana PAVLÍKOVÁ
Diplomová práce
Implementace úloh informačně strohých do výuky matematiky na 1. stupni ZŠ
Implementation of informationally austere tasks in teaching mathematics at lower primary school
Anotace:
Diplomová práce je zaměřena na problematiku informačně strohých úloh, které patří mezi badatelské úlohy. Teoretická část se zabývá Rámcovým vzdělávacím programem, transmisivním a konstruktivistickým pojetím výuky, učebními úlohami a badatelsky orientovanou výukou. V empirické části byl proveden výzkum ve 3. ročníků ZŠ. Žáci dostali do skupiny vypracovat informačně strohou úlohu. Byla zkoumána dvě různá …víceAbstract:
This thesis deals with informationally austere tasks which belong to inquiry tasks. The theoretical part deals with Framework Education Programme, transmissive and constructivist approach to the education process, tasks and Inquiry Based Education. In the practical part a survey in the third classes at elementary schools was made. Pupils were supposed to work in groups and find solutions to informationally …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 19. 6. 2019
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: PhDr. Radka Dofková, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
PAVLÍKOVÁ, Ivana. Implementace úloh informačně strohých do výuky matematiky na 1. stupni ZŠ. Olomouc, 2019. diplomová práce (Mgr.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Pedagogická fakultaUNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Učitelství pro základní školy / Učitelství pro 1. stupeň základních škol
Práce na příbuzné téma
-
Srovnání transmisivního a konstruktivistického přístupu ve výuce vybraných partií matematiky v 1. a 2. ročníku ZŠ
Jana KARÁSKOVÁ -
Transmisivní a konstruktivistický přístup ve výuce občanské výchovy na příkladu multikulturní výchovy
Barbora Velebová -
Studijní materiály pro badatelsky orientované vyučování vybraných témat z botaniky na středních školách
Anna Kalová -
Badatelsky orientované vyučování (BOV)
Barbora Zelenková -
Badatelsky orientovaná výuka matematiky na 1. stupni ZŠ
Jitka BERNADOVÁ -
Badatelsky orientovaná výuka v zeměpisu na základní škole s přesahem do osobní zkušenosti žáka
Petr Schovanec -
Studijní materiály pro badatelsky orientované vyučování k tématu sinic a řas na středních školách
David HNÁTEK -
Návrh a aplikace badatelsky orientovaného vyučování do výuky geografie (zeměpisu)
Aneta LYSÁKOVÁ
Název
Vložil
Vloženo
Práva