Návrh marketingových aktivit pro podporu a zvýšení prodeje – Ing. Kristýna Petříková
Ing. Kristýna Petříková
Master's thesis
Návrh marketingových aktivit pro podporu a zvýšení prodeje
A Proposal of Marketing Activities for Sales and Increasing Sales
Anotácia:
Diplomová práce se zabývá analýzou marketingových aktivit Muzea medoviny. Jejím cílem je za pomocí odborné literatury a výsledků z dotazníkového šetření navrhnout marketingové aktivity pro facebookový profil Muzea medoviny, či upravit ty stávající. Smyslem návrhu či úprav marketingových aktivit je podpora a zvýšení prodeje, ale i zvýšení povědomí a změna vnímání medoviny jako takové. Práci tvoří dvě …viacAbstract:
The thesis presents analysis of current marketing activities of the Mead Museum seated in Prague. This “as-is” analysis is to propose, pursuant to professional literature and results of the conducted survey, marketing activities to be implemented in the Museum Facebook profile and/or modify the existing ones. The purpose of the new design or enhancement of the marketing activities is to promote and …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 11. 4. 2017
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/la1ws/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 12. 6. 2017
- Vedúci: Ing. Miloslav Šašek
- Oponent: PhDr. Pavel Čírtek
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- všem autentizovaným
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Master programme / odbor:
Economics and Management / Marketing Communication
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová komunikace českých vysokých škol s důrazem na propagaci oborů marketingu, marketingové komunikace
Karyna Yusupova -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Anna Grygoryuk -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Roman Šimr -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech (Reality Marketing - marketingová komunikace vybraného produktu)
Lucie Kratochvílová -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech – entertainment marketing (projekt dramaturgie, produkce a marketingové komunikace eventu)
Kamila Urbánková -
Marketingová komunikace a síťová média (elektronický marketing)
Adéla Řetovská -
Politický marketing - marketingová komunikace konzervativních evropských stran
Tomáš Jahn -
Integrovaná marketingová komunikace - využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Rustam Galeev