Bc. Martina Krahulová
Master's thesis
Náhodné X Záměrné
Spontaneous X Conducted
Abstract:
Hlavním tématem diplomové práce, s názvem Náhodné versus záměrné, je dětský výtvarný projev. Jedná se o praktickou práci, která je zaměřena na vlastní tvůrčí činnost. Autorská tvorba, se zakládá na experimentální grafické technice Hlubotisk z kovové koláže. Práce obsahuje reflexi mé dosavadní zkušenosti z výuky výtvarného oboru na základní umělecké škole. Také předkládá námět pro dlouhodobější pedagogický …moreAbstract:
The Diploma Thesis entitled Spontaneous versus supervised deals with children’s art expression. The thesis is presented as a practical work focussing on own creative activity. The authorial production is based on the experimental graphic technique called intaglio from a metal collage. The thesis reflects my experience gained through teaching art at the Primary Art School. A long-term pedagogical project …moreKeywords
Klíčová slova dětský výtvarný projev psychický vývoj kresba spontánní a impulsivní záměrné a vedené pod dohledem fáze dětské kresby krize dětského výtvarného projevu grafika hlubotisk lepenka matrice koláž kovová koláž autoportrét základní umělecká škola children’s art expression psychological development drawing spontaneous and impulsive conducted and supervised intentional stages of children’s drawing crisis of children’s art expression graphic art intaglio cardboard matrix collage metal collage self-portrait Primary Art School
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 28. 4. 2011
Identifier:
https://is.muni.cz/th/hjw5d/
Thesis defence
- Date of defence: 7. 6. 2011
- Supervisor: doc. PaedDr. Hana Stehlíková Babyrádová, Ph.D.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasaryk University
Faculty of EducationMaster programme / field:
Teacher Training for Secondary Schools / Vizuální tvorba
Theses on a related topic
-
Arteterapeutický pohled na výtvarnou tvorbu žáků základní školy v období překonávání výtvarné krize
Jitka BREJCHOVÁ -
Proměny výtvarného projevu dětí předškolního věku: výtvarné činnosti v rámci mimoškolního kroužku
Tereza Šimková -
Diferenciace výtvarného projevu českých a internacionálních dětí předškolního věku
Lucie Valičová -
Teorie a praxe dětského výtvarného projevu
Barbora Hošková -
Strategie akčního umění jako prostředek kompenzace krize dětského výtvarného projevu
Monika LUKÁŠKOVÁ -
Současnost dětského spontánního výtvarného projevu
Karolina KUŽELOVÁ -
Artefiletické metody jako prostředkem kompenzace krize dětského výtvarného projevu v inkluzivní třídě
Dominika BLAHOVCOVÁ -
Vývoj výtvarného projevu u dětí předškolního věku
Lucie LUPÍNKOVÁ