Land-artové činnosti pro děti předškolního věku – Hana ŠINDELÁŘOVÁ
Hana ŠINDELÁŘOVÁ
Bakalářská práce
Land-artové činnosti pro děti předškolního věku
Land art activities for pre-school children
Anotace:
Bakalářská práce je zaměřena na landartové výtvarné činnosti, které jsou vhodné pro děti předškolního věku, jejichž hlavním cílem je rozvoj vztahu dětí k přírodě prostřednictvím prožitkové metody. Teoretická část se nejprve zabývá specifiky předškolního dítěte a jeho vývojem. Dále představuje čtenáři výtvarnou činnost s dětmi předškolního věku a plán výtvarného projektu společně s RVP PV. Konečně se …víceAbstract:
The bachelor thesis follows landart art activities, which are designed appropriately for pre-school children. Main purpose is to develop the relationship of children with nature using the experiential method. The theoretical part starts with the specifics of the pre-school child and its development. Then it shows art activities with pre-school children and the pre-school art plan together with the …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 23. 4. 2019
Zveřejnit od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: MgA. Mgr. Tereza Havlovicová
Citační záznam
Jak správně citovat práci
ŠINDELÁŘOVÁ, Hana. Land-artové činnosti pro děti předškolního věku. Ústí nad Labem, 2019. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM, Pedagogická fakultaUNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM
Pedagogická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Specializace v pedagogice / Učitelství pro mateřské školy
Práce na příbuzné téma
-
Environmentální program v přírodě Českosaského Švýcarska
Martina Lančaričová -
Environmentální programy ve výtvarné výchově
Kateřina FILINGEROVÁ -
Příprava a realizace celotáborové hry s prvky environmentální výchovy pro žáky mladšího školního věku
Jakub Hřebík -
Výtvarný jamming jako tvůrčí metoda podporující inkluzi v mateřské škole
Tereza Tomečková -
Metoda kreslení forem waldorfské školy jako inspirace pro volnočasovou výtvarnou výchovu
Edita DOMORÁZEK ZELENKOVÁ -
Rozvoj sociálních kompetencí klientů rezidenčních zařízení skrze alternativní metody výtvarné činnosti
Michaela Matějková -
"Kouzlení přírody" využití Land - artu u dětí předškolního věku
Kateřina ŠURKOVÁ -
Využití techniky Land art v mateřské škole
Jana SUDOVÁ