Pavla Hladečková

Bachelor's thesis

Online Marketing jako podpůrný kanál prodeje

Online Marketing as a support channel in sales
Abstract:
Tato bakalářská práce se zabývá Online marketingem jako podpůrným kanálem prodeje. V úvodních kapitolách se čtenář může dozvědět, co je to Online marketing a jaké jsou jednotlivé komunikační kanály. Poté bude část věnovaná frameworku STDC, kde se čtenář může dočíst o jednotlivých částech frameworku, na jehož základě jsou připravovány strategie pro Online marketing. Dále zde bude uvedeno, které komunikační …more
Abstract:
This bachelor thesis deals with online marketing as a support channel for sales. In the introductory chapters, the reader can find out what online marketing is and what the individual communication channels are. Then part will be devoted to the STDC framework, where the reader can get acquainted with the individual parts of the framework that are based on the strategies for Online Marketing. It will …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 15. 4. 2019

Thesis defence

  • Date of defence: 11. 6. 2019
  • Supervisor: Mgr. Pavel Kotyza
  • Reader: Ing. Pavel Rosenlacher

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správní