Misinterpretace a miskoncepce přírodovědných pojmů a jevů v mateřské škole – Magdaléna PĘKALOVÁ
Magdaléna PĘKALOVÁ
Bakalářská práce
Misinterpretace a miskoncepce přírodovědných pojmů a jevů v mateřské škole
Misrepresentation and misconception of scientific concepts and phenomena in kindergarten
Anotace:
Tématem mé bakalářské práce jsou "Misinterpretace a miskoncepce přírodovědných pojmů a jevů v mateřské škole". Práce se dělí na dvě části, praktickou a teoretickou. V teoretické části je popsán konstruktivismus a konstruktivistická výuka. V další kapitole se věnuji zvláštnostem a specifikům kognitivního vývoje dítěte v preprimárním věku. Stěžejním tématem mé bakalářské práce, prekoncepty a miskoncepcemi …víceAbstract:
The topic of my bachelor thesis is "Misinterpretation and misconception of scientific terms and phenomena in kindergarten". The thesis itself consists of two parts, theoretical and practical. The theoretical section describes constructivism and constructivism in educational processes. In the following chapter I focus on the specifics of cognitive development in preschool children. The key topics, preconceptions …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 7. 4. 2017
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Mgr. Ondřej Šimik, PhD.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
PĘKALOVÁ, Magdaléna. Misinterpretace a miskoncepce přírodovědných pojmů a jevů v mateřské škole. Ostrava, 2017. bakalářská práce (Bc.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA, Pedagogická fakultaOSTRAVSKÁ UNIVERZITA
Pedagogická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Specializace v pedagogice / Učitelství pro mateřské školy
Práce na příbuzné téma
-
Inovativní metody ve vzdělávání předškolních dětí
Lucie FROLÍKOVÁ -
Metodika CLIL jako ukázka aplikace principů konstruktivistického přístupu v předškolním vzdělávání
Nela Jurenová -
Tvorba programu pro školní družinu založeného na konstruktivismu
Lucie Horčičková -
Miskoncepce v dětském pojetí přírody
Michaela HELEBRANTOVÁ