Vznik nového knižního titulu a jeho zavedení na trh – Ingrid Plánková
Ingrid Plánková
Bachelor's thesis
Vznik nového knižního titulu a jeho zavedení na trh
The New Book Title and its Introduction to the Market
Abstract:
Tato bakalářská práce pojednává o vzniku nového knižního titulu a jeho efektivním zavedení na trh formou akce křtu knihy. Práce se skládá se ze dvou částí. První část se zaměřuje na teorii, vymezení pojmů a popsání marketingových výzkumů, které jsou v druhé části již použity a uvedeny do praxe. Cílem této práce bylo prostřednictvím výzkumů, kvantitativního formou dotazníku a kvalitativního formou focus …moreAbstract:
The bachelor thesis is about a new book title and its effective introduction to the market by the event launch of book. The bachelor thesis consists of two parts.The first part is focuses on theory, definitions and describing marketing research, that are used in the second part, in practise. The aim of this work was to find out an informations by the quantitative and qualitative research and make a …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 23. 4. 2019
Thesis defence
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
PLÁNKOVÁ, Ingrid. \textit{Vznik nového knižního titulu a jeho zavedení na trh}. Online. Bachelor's thesis. Zlín: Tomas Bata University in Zlín, Faculty of Multimedia Communications. 2019. Available from: https://theses.cz/id/wrqenu/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
Plánková, Ingrid. Vznik nového knižního titulu a jeho zavedení na trh. Zlín, 2019. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Multimedia CommunicationsBachelor programme / field:
Media and Communication Studies / Marketing Communications
Theses on a related topic
-
Analýza spokojenosti návštěvníků Sportovního ostrova Ludvíka Daňka v Blansku
Michal Oujezdský -
Films in everyday lives and learning with the focus on English at Gymnázium Valašské Klobouky
Martina FOJTÍKOVÁ -
EFFICIENCY OF CZECH INTERNATIONAL DEVELOPMENT PROJECTS WITH THE FOCUS ON PROJECT MANAGEMENT
Gabriela Dufková