Ingrid Plánková

Bachelor's thesis

Vznik nového knižního titulu a jeho zavedení na trh

The New Book Title and its Introduction to the Market
Abstract:
Tato bakalářská práce pojednává o vzniku nového knižního titulu a jeho efektivním zavedení na trh formou akce křtu knihy. Práce se skládá se ze dvou částí. První část se zaměřuje na teorii, vymezení pojmů a popsání marketingových výzkumů, které jsou v druhé části již použity a uvedeny do praxe. Cílem této práce bylo prostřednictvím výzkumů, kvantitativního formou dotazníku a kvalitativního formou focus …more
Abstract:
The bachelor thesis is about a new book title and its effective introduction to the market by the event launch of book. The bachelor thesis consists of two parts.The first part is focuses on theory, definitions and describing marketing research, that are used in the second part, in practise. The aim of this work was to find out an informations by the quantitative and qualitative research and make a …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 23. 4. 2019

Thesis defence

  • Supervisor: Ing. Lenka Harantová, Ph.D.

Citation record

The right form of listing the thesis as a source quoted

Plánková, Ingrid. Vznik nového knižního titulu a jeho zavedení na trh. Zlín, 2019. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe

Tomas Bata University in Zlín

Faculty of Multimedia Communications

Bachelor programme / field:
Media and Communication Studies / Marketing Communications