Návrh marketingové komunikace pro zvýšení návštěvnosti lékárny – Jan Vietoris
Jan Vietoris
Master's thesis
Návrh marketingové komunikace pro zvýšení návštěvnosti lékárny
Marketing Communication Design for Pharmacy Turnout Increase
Abstract:
Diplomová práce se zabývá návrhem marketingové komunikace pro zvýšení návštěvnosti Lékárny Na Zelené. Diplomová práce je rozdělena na dvě části – teoretickou a praktickou. Teoretická část vychází ze studia odpovídající literatury, zabývá se teoretickými východisky strategie marketingové komunikace a charakteristikou Lékárny Na Zelené. Praktická část se zabývá sběrem dat prostřednictvím dotazníkového …moreAbstract:
This master thesis focuses on the design of marketing communications to increase a visit rate of Pharmacy Lékárna Na Zelené. The thesis is divided into two parts - theoretical and practical. The theoretical part is based on studies relevant literature, it deals with the theoretical bases of marketing communication strategies and characteristics of the Pharmacy Lékárna Na Zelené. The practical part …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 21. 4. 2017
Identifier:
http://hdl.handle.net/10084/117703
Thesis defence
- Date of defence: 25. 5. 2017
- Supervisor: Šárka Velčovská
- Reader: Jana Valdmannová
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
VIETORIS, Jan. \textit{Návrh marketingové komunikace pro zvýšení návštěvnosti lékárny}. Online. Master's thesis. Ostrava: VŠB - Technical University of Ostrava, Ekonomická fakulta. 2017. Available from: https://theses.cz/id/wrtmge/.
Full text of thesis
Accessibility: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS) se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: VŠB - Technická univerzita OstravaVŠB - Technical University of Ostrava
Ekonomická fakultaMaster programme / field:
Ekonomika a management / Marketing a obchod
Theses on a related topic
-
Návrh na zefektivnění marketingové komunikace Internet Mall, a.s.
Vojtěch Štembera -
Marketingová komunikace firmy WEDOS Internet, a.s. z pohledu využívání sociálních sítí
Martin Chrástek -
Marketingová komunikace na internetu u vybraného podnikatelského subjektu
Fabián Berka -
Marketingová komunikace v odvětví maloobchodu
Iveta Koloušková -
Výzkum politické strany z hlediska marketingové komunikace na sociálních sítích
Fabián Berka -
Internet a marketingová komunikace "On-line versus print"
Vít Fiala -
Online marketingová komunikace největších řetězců s potravinami v České republice
Aneta Nekolová -
Internet jako nástroj marketingové komunikace neziskových organizací
Lucie Polášková