Možnosti využití počítačů ve vzdělávání žáků se specifickými poruchami učení – Bc. Ivana Tesařová
Bc. Ivana Tesařová
Master's thesis
Možnosti využití počítačů ve vzdělávání žáků se specifickými poruchami učení
The possibilities of the computers usage in the education of the pupils with specific disorders learning
Anotácia:
Diplomová práce „Možnosti využití počítačů ve vzdělávání žáků se specifickými poruchami učení“ je zaměřená na řešení zkoumané problematiky. V první části pojednává o specifických poruchách učení, jejích příčinách, klasifikaci a diagnostice. Druhá část analyzuje využití výpočetní techniky při práci s těmito žáky. V přílohové části se nalézá stručná charakteristika a popis vybraných výukových softwarů …viacAbstract:
The diploma thesis „ The possibilities of the computers usage in the education of the pupils with specific disorders learning" is aimed on solving of the surveyed problems. This one dissertates specific disorders learning, their causes, classifications and diagnostics in its first part. Tle second part analyses usage of the computer technology at work with these pupils. There are brief characteristics …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 17. 5. 2007
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/c05t2/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 31. 5. 2007
- Vedúci: PhDr. Dana Brožová, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasaryk University
Faculty of EducationMaster programme / odbor:
Special Education / Special Education
Práce na příbuzné téma
-
Využití metody Total Physical Response u žákyně se specifickou poruchou učení z pohledu asistenta pedagoga
Karolína Štěpánková -
Utváření klimatu školní třídy se žákem se specifickou poruchou chování
Marie NAJMONOVÁ -
Možnosti vzdělávání a podpory žáků se specifickými poruchami učení na 2. stupni základní školy se zaměřením na vzdělávací obor dějepis
Monika Nováčková -
Hudební činnosti v rozvoji dětí se specifickou vývojovou poruchou chování v předškolním vzdělávání.
Petra Chrástová -
Motivace k učení u středoškoláků - se zaměřením na žáky se specifickou poruchou učení (SPU)
Marta Devátá -
Kazuistika jedince se specifickou poruchou učení
Eliška PEŠKOVÁ -
Žák se specifickou poruchou učení na druhém stupni běžné základní školy se zaměřením na dyslexii
Žaneta Exnerová -
Žáci se specifickou poruchou učení na základní škole
Veronika Janečková