Jana Kičáková
Bakalářská práce
Oceňovanie ochrannej známky
Evaluation of trade mark
Abstract:
Bachelor thesis deals with the trademark valutation on the territory of the Slovak Republic. The first chapter focuses on the history, theoretical definitions, functions, types, rights and obligations of the trade mark proprietor. Here, in which countries trademark may be valid and which trademarks are recognized abroad, also administrative fees and the period of its validity. We outline the basis …víceAbstract:
Bakalárska práca sa zaoberá oceňovaním ochrannej známky na území Slovenskej republiky. Prvá kapitola je zameraná na históriu, teoretické vymedzenie pojmov, funkcii, druhov, práv a povinnosti majiteľa ochrannej známky. Uvádzame, v ktorých krajinách môže byť ochranná známka platná a aké ochranné známky sú uznávané v zahraničí, taktiež správne poplatky a lehotu jej platnosti. Vymedzujeme základné metódy …více
Jazyk práce: slovenština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 3. 5. 2013
Identifikátor:
https://is.ambis.cz/th/k3x8x/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 25. 6. 2013
- Vedoucí: Ing. Martin Balajty, PhD.
- Oponent: Ing. Vladimír Svrček
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola regionálního rozvoje a Bankovní institut – AMBIS, Bankovní institut vysoká škola SKVysoká škola regionálního rozvoje a Bankovní institut – AMBIS
Bankovní institut vysoká škola SKBakalářský studijní program / obor:
Bankovnictví / Oceňování majetku
Práce na příbuzné téma
-
The effects of brand visual design and communications on brand image and brand preference in wine industry
Anastasiia Savicheva -
Moderating role of brand attachment in brand crisis - case of Volkswagen brand crisis
Anastasiia Nasanovich -
Zásady brand identity a jejich aplikace při tvorbě návrhu brand identity svíček Emiu
Thi Thanh Huyen Ngoová -
Vliv brand experience a brand love na šíření doporučení
Veronika Šupová -
Effect of Brand Experiences on Brand Loyalty & Customer Satisfaction
Paras Tanwar -
Brand management as a positioning strategy for a global tech corporate brand
Andrey Laptev -
Brand characters` influence on perceived brand personality
Nikol Peterská -
Digital marketing and ways of increasing brand awareness of clothing brand online
Alla Silanteva