Jakub ŠKRABÁNEK

Bakalářská práce

Využití vývojového prostředí Unity pro nahrávání a přehrávání vlastního pohybu ve virtuální realitě

Using the Unity development environment to record and play your own movement in virtual reality
Anotace:
Cílem práce je zjednodušení práce při vytváření aplikací pro Virtuální realitu v vývojovém prostředí Unity. Výstupní nástroj bude sloužit k nahrávaní lidského pohybu s následným exportem pro podporované aplikace. Pro tuto praci budou využity produkty pro Virtuální realitu Vive a Vive Pro firmy HTC. Sestavu kterou použiji pro tuto bakalářskou práci jsou HMD pro Virtualní realitu HTC Vive Pro, pár ovladačů …více
Abstract:
The aim of this work is to simplify the work of creating applications for Virtual Reality in the Unity development environment. The output tool will be used to record human motion with subsequent export for supported applications. HTC's Vive and Vive Pro virtual reality products will be used for this work. The kit I will be using for this bachelor thesis are the HMD HTC Vive Pro Virtual Reality, a …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 28. 4. 2023
Zveřejnit od: 31. 12. 2999

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: Ing. Pavel Kuba, Ph.D.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

ŠKRABÁNEK, Jakub. Využití vývojového prostředí Unity pro nahrávání a přehrávání vlastního pohybu ve virtuální realitě. Ústí nad Labem, 2023. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM. Přírodovědecká fakulta

Plný text práce

Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM, Přírodovědecká fakulta

UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM

Přírodovědecká fakulta

Bakalářský studijní program / obor:
Aplikovaná informatika / Informační systémy

Práce na příbuzné téma