Využití vývojového prostředí Unity pro nahrávání a přehrávání vlastního pohybu ve virtuální realitě – Jakub ŠKRABÁNEK
Jakub ŠKRABÁNEK
Bakalářská práce
Využití vývojového prostředí Unity pro nahrávání a přehrávání vlastního pohybu ve virtuální realitě
Using the Unity development environment to record and play your own movement in virtual reality
Anotace:
Cílem práce je zjednodušení práce při vytváření aplikací pro Virtuální realitu v vývojovém prostředí Unity. Výstupní nástroj bude sloužit k nahrávaní lidského pohybu s následným exportem pro podporované aplikace. Pro tuto praci budou využity produkty pro Virtuální realitu Vive a Vive Pro firmy HTC. Sestavu kterou použiji pro tuto bakalářskou práci jsou HMD pro Virtualní realitu HTC Vive Pro, pár ovladačů …víceAbstract:
The aim of this work is to simplify the work of creating applications for Virtual Reality in the Unity development environment. The output tool will be used to record human motion with subsequent export for supported applications. HTC's Vive and Vive Pro virtual reality products will be used for this work. The kit I will be using for this bachelor thesis are the HMD HTC Vive Pro Virtual Reality, a …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 28. 4. 2023
Zveřejnit od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Pavel Kuba, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
ŠKRABÁNEK, Jakub. \textit{Využití vývojového prostředí Unity pro nahrávání a přehrávání vlastního pohybu ve virtuální realitě}. Online. Bakalářská práce. Ústí nad Labem: Univerzita Jana Evangelisty Purkyně v Ústí nad Labem, Přírodovědecká fakulta. 2023. Dostupné z: https://theses.cz/id/wrze3e/.
Jak správně citovat práci
ŠKRABÁNEK, Jakub. Využití vývojového prostředí Unity pro nahrávání a přehrávání vlastního pohybu ve virtuální realitě. Ústí nad Labem, 2023. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM. Přírodovědecká fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM, Přírodovědecká fakultaUNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM
Přírodovědecká fakultaBakalářský studijní program / obor:
Aplikovaná informatika / Informační systémy
Práce na příbuzné téma
-
Implementace Motion Capture v softwaru Unity
Martin PŘÍHODA