Návrh segmentace posluchačů na českém trhu rozhlasových stanic – Bc. Veronika Ševelová
Bc. Veronika Ševelová
Master's thesis
Návrh segmentace posluchačů na českém trhu rozhlasových stanic
Segmentation proposal of listeners on the Czech radio market
Anotácia:
Diplomová práce se věnuje rozhlasovému vysílání, přesněji chování posluchačů na rozhlasovém trhu a percepci reklam. Ke zjištění chování posluchačů při poslechu rádia a jejich preferencí bylo využito dotazníkového šetření (n = 502). Na základě výsledných dat byla provedena vhodná segmentace posluchačů na českém trhu rozhlasových stanic. Pro detailnější pochopení chování a postojů posluchačů byly realizovány …viacAbstract:
Diploma thesis deals with radio broadcasting, especially the behavior of listeners on the radio market and the perception of radio advertising. To determine the behavior of listeners while listening to the radio and their preferences the author used to questionnaire survey (n = 502). Based on the resulting data was perfomed the applicable segmentation of the audience on the Czech market radio stations …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 4. 1. 2016
Obhajoba závěrečné práce
- Vedúci: doc. Ing. Jana Turčínková, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Mendelova univerzita v Brně, Provozně ekonomická fakultaMendel University in Brno
Faculty of Business and EconomicsMaster programme / odbor:
Economics and Management / Economics and Management
Práce na příbuzné téma
-
Senioři jako rozhlasoví posluchači
Alena LANČOVÁ -
Vysílání regionálního rádia a jeho místo v každodenním životě vybraných silných posluchačů
Tereza Chaloupková -
Adaptace rozhlasového vysílání pro sluchově postižené
Lubomír Hykl -
PREZENTÁCIA SOCIÁLNYCH TÉM A INVESTIGÁCIE V ROZHLASOVÝCH PUBLICISTICKÝCH PROGRAMOCH BBC RADIO 4 A ČESKÉHO ROZHLASU DVOJKA
Paulína KLEINOVÁ -
Pirátské rozhlasové vysílání jako vědomý surogát komunitních rádií
Roman Tobiška -
Pirátské rozhlasové vysílání a jeho možnosti
Julie Řičářová -
Analýza vlivu rozhlasové reklamy na spotřebitele
Jakub Osmančík -
Regulace reklamy v rozhlasovém a televizním vysílání
Adam Goranov
Názov
Vložil
Vložené
Práva