Petra Bláhová

Bakalářská práce

Guerilla marketing v bankovníctve

Guerilla marketing v bankovnictví
Anotace:
Cílem této bakalářské práce bylo posoudit vhodnost a účinnost marketingové komunikace (zkráceně GM) v bankovnictví u cílové skupiny mladých lidí. Dotazníkového šetření se zúčastnily dvě skupiny respondentů, Češi a Němci. Teoretická část obsahuje základy marketingové komunikace, včetně komunikačních trendů v bankovnictví ČR, popis GM a GM technik. Z dotazníkového šetření vyplynulo, že GM komunikace …více
Abstract:
The aim of this bachelor's thesis was to consider the appropriateness and effectiveness of guerilla marketing (abbreviated GM) communication in the banking sector by asking the target group of young people. Two groups of people participated in the questionnaire, Czechs and Germans. The theoretical part contains the fundamentals of marketing communication, including communication trends in the banking …více
Abstract:
Cieľom tejto bakalárskej práce bolo posúdiť vhodnosť a účinnosť guerilla marketingovej komunikácie (skrátene GM) v bankovníctve v cieľovej skupine mladých ľudí. Dotazníkového šetrenia sa zúčastnili dve skupiny respondentov, Česi a Nemci. Teoretická časť obsahuje základy marketingovej komunikácie, vrátane komunikačných trendov v bankovníctve ČR, popis GM a GM techník. Z dotazníkového šetrenia vyplýva …více
 
 
Jazyk práce: slovenština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 6. 10. 2011

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 13. 6. 2012
  • Vedoucí: Marcela Zamazalová
  • Oponent: Ondřej Pešek

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/31888