Petra Bláhová
Bakalářská práce
Guerilla marketing v bankovníctve
Guerilla marketing v bankovnictví
Anotace:
Cílem této bakalářské práce bylo posoudit vhodnost a účinnost marketingové komunikace (zkráceně GM) v bankovnictví u cílové skupiny mladých lidí. Dotazníkového šetření se zúčastnily dvě skupiny respondentů, Češi a Němci. Teoretická část obsahuje základy marketingové komunikace, včetně komunikačních trendů v bankovnictví ČR, popis GM a GM technik. Z dotazníkového šetření vyplynulo, že GM komunikace …víceAbstract:
The aim of this bachelor's thesis was to consider the appropriateness and effectiveness of guerilla marketing (abbreviated GM) communication in the banking sector by asking the target group of young people. Two groups of people participated in the questionnaire, Czechs and Germans. The theoretical part contains the fundamentals of marketing communication, including communication trends in the banking …víceAbstract:
Cieľom tejto bakalárskej práce bolo posúdiť vhodnosť a účinnosť guerilla marketingovej komunikácie (skrátene GM) v bankovníctve v cieľovej skupine mladých ľudí. Dotazníkového šetrenia sa zúčastnili dve skupiny respondentov, Česi a Nemci. Teoretická časť obsahuje základy marketingovej komunikácie, vrátane komunikačných trendov v bankovníctve ČR, popis GM a GM techník. Z dotazníkového šetrenia vyplýva …víceKlíčová slova
marketingový výskum bankovnictví guerilla marketing buzz marketing ambush marketing ambient marketing virální marketing marketingová komunikace srovnání názorů Čechů a Nemců
Jazyk práce: slovenština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 6. 10. 2011
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/31888
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 13. 6. 2012
- Vedoucí: Marcela Zamazalová
- Oponent: Ondřej Pešek
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/31888
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Czechs and Czech culture in the United States of America
Matěj Zdrálek -
Srovnání péče porodní asistentky o ženu a dítě během porodu a v prvním týdnu po porodu v České a Turecké republice
Eva KUKLOVÁ -
Instore marketing
Adrián Macháček -
Marketing Communication of Hospitality Facility Focusing on Congress
Nikola Mikéciová -
Personální marketing vybrané společnosti
Katarína Rakuščinec -
Marketingová komunikace českých vysokých škol s důrazem na propagaci oborů marketingu, marketingové komunikace
Karyna Yusupova -
Výzkum způsobů komunikace, její vývoj a cíle v různých časových etapách nedávné historie. Konfrontace těchto způsobů komunikace s očekávanými způsoby komunikace a návrh modelu nové komunikace pro budoucnost
Pavel Hoda -
Integrovaná marketingová komunikace - využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Rustam Galeev