Martina JANOUTOVÁ

Bachelor's thesis

Multimodální metafora a její aplikace. Sociolingvistická studie

Multimodal Metaphor and its Application. A Sociolinguistic Study.
Abstract:
This thesis delves into the utilisation of multimodal metaphors in advertising, exploring both its sociolinguistic dimensions and practical applications. Drawing upon theories by Lakoff, Johnson, Forceville, Müller and others, it examines how advertisers blend linguistic, visual, and embodied elements to create compelling narratives. The theoretical segment traces metaphor's historical trajectory and …viac
Abstract:
Tato práce se zabývá využitím multimodálních metafor v reklamě, zkoumá jak její sociolingvistické dimenze, tak praktické aplikace. Na základě teorií Lakoffa, Johnsona, Forcevilla, Müllerové a dalších zkoumá, jak inzerenti kombinují lingvistické, vizuální a vtělené prvky, aby vytvořili působivé příběhy. Teoretická část sleduje historickou trajektorii a vývoj metafory od Aristotela po současnost a zároveň …viac
 
 
Jazyk práce: English
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 29. 4. 2024
Zverejniť od: 31. 12. 2999

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedúci: Mgr. Kateřina Šteklová, Ph.D.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

JANOUTOVÁ, Martina. Multimodální metafora a její aplikace. Sociolingvistická studie. Ústí nad Labem, 2024. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM. Pedagogická fakulta

Plný text práce

Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM, Pedagogická fakulta

JAN EVANGELISTA PURKYNĚ UNIVERSITY IN ÚSTÍ NAD LABEM

Faculty of Education

Bachelor programme / odbor:
Specialization in Education / AJ 1O 14